مرد شهرزده

دلنوشته ها

مرد شهرزده

دلنوشته ها

سلام . 

 

این غزل را بمناسبت این روزهای برفی بخوانید. 

 

 

                                       دختر روستایی

 

ای صمیمیت بی نهایت                     باز پیچیده در من صدایت  

 

من تورا من تورا میشناسم                با همان خنده دیرپایت  

 

وصله های لباس تو حاکیست              از دل ساده وبی ریایت  

 

درد دلهای تو آتشینند                          گر چه یخ بسته در کفش پایت  

  

آسمان برفی ومدرسه دور                 مانده ای باز از درسهایت

 

میدویدی و در برف جا ماند                     لنگه گالش تابه تایت   

 

                        نصف اندوه تو سهم من باد  

                          

                        بلکه شعری بگویم برایت

 

   

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه یک کلام شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.eyk.blogsky.com

سلام جناب جوادی
شعر قشنگی بود ، فکر کنم قدیمی باشه ؟
یه کم از اشعار و نوشته های جدیدتون بنویسید ، فیض ببریم.
پاینده باشید و به روز

حامد رمضانی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.darmianeabrha.blogfa.com

سربلند باشی

مسعود فرزانگان سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام جناب جوادی عزیز
پاینده باشید .

[ بدون نام ] یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ

مرد شهر زده سلام
هنوز عوض نشدی !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد